Dbamy o Państwa prywatność. Zbieramy i przetwarzamy Państwa dane tylko i wyłącznie jeżeli jest to konieczne. Zgodnie z RODO, poniżej przedstawiamy zasady przetwarzania danych.
1. Kto jest Administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych osobowych jest nasze biuro nieruchomości G&J Z Miłości Do Nieruchomości, tj. ANG Anna Gołąb, ul. Francuska 47 lok. 4, 03-905 Warszawa, NIP: 113-141-54-98, email: anna.golab@zmdn.pl oraz ZMDN Renata Jeruszka, e-mail:, ul. J. Dąbrowskiego 8 lok. 9, 02-558 Warszawa, NIP: 113-183-46-05, renata.jeruszka@zmdn.pl.
2. Dlaczego przetwarzamy Państwa dane?
Dane będą przetwarzane w celu:
- komunikacji, w tym udzielenia odpowiedzi na Państwa pytania przekazane za pośrednictwem formularza kontaktowego, wiadomość e-mail, sms, komunikatorów, itp., kontaktowania się z Państwem w sprawie ofert nieruchomości, transakcji, organizowania spotkań oraz przeprowadzania analiz w celu poprawy jakości świadczonych usług
Dane będą przetwarzane w oparciu o uzasadniony interes Administratora w postaci komunikacji z użytkownikami
strony. Dane będą przetwarzane nie dłużej niż do czasu wniesienia przez Państwa sprzeciwu lub ustania celu biznesowego. Dbamy jednak o to, by dane były przetwarzane nie dłużej niż do końca roku, w którym nastąpiło czytelne zakończenie korespondencji/procesu transakcyjnego z Państwem, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.
- podjęcia kroków niezbędnych do przygotowania oferty na Państwa prośbę lub zawarcia i realizacji umowy sprzedaży, kupna i wynajmu nieruchomości oraz świadczenia usług doradztwa w zakresie obrotu nieruchomościami
Dane będą przetwarzane w związku z niezbędnością tych danych do zawarcia i realizacji umowy z Państwem przez czas podjęcia kroków poprzedzających zawarcie umowy, przez czas jej realizacji, a także po, lecz nie dłużej niż do końca roku kalendarzowego następującego po roku, w którym ostatni raz kontaktowaliśmy się ze sobą w sprawach związanych z określoną transakcją.
- wysyłki oferty, w tym informacji o odpłatnych i nieodpłatnych produktach i usługach, nowych wpisach w mediach społecznościowych;
Dane będą przetwarzane w oparciu o uzasadniony interes Administratora w celu marketingu usług Administratora (art. 6 lit. f RODO).
Dane będą przetwarzane nie dłużej niż do czasu wniesienia przez Państwa sprzeciwu lub ustania celu biznesowego – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
Wpisując swój adres e-mail i klikając przycisk „Zapisz” wyrażają Państwo zgodę na przesyłanie informacji w ramach komunikacji handlowej zgodnie z art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Możecie ją w każdej chwili wycofać kontaktując się z nami.
- wywiązania się przez nas z obowiązków wynikających z przepisów prawa w tym podatkowych (dotyczy sytuacji gdy jesteście Państwo naszymi Klientami i podaliście dane do faktury); dane będą przechowywane nie dłużej niż przez okres 6 lat;
- dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami w oparciu o uzasadniony interes Administratora – przez okres przedawnienia roszczeń.
- w przypadku przetwarzania danych na platformach społecznościowych, Państwa dane będą przetwarzane w celu administrowania i zarządzania stroną i ewentualnie grupami na platformach społecznościowych, komunikacji z Państwem, kierowania treści marketingowych w oparciu o uzasadniony interes Administratora
Dane te będą przetwarzane wyłącznie wtedy, gdy zdecydujecie się Państwo na polubienie strony/wybranie opcji Obserwuj/Subskrybuj, dołączenie do grupy lub w inny sposób zostawicie swoje dane na platformie zarządzanej przeze nas, np. w formie umieszczenia wpisu lub komentarza. Dane będą przetwarzane przez okres istnienia strony/kanału/grupy lub do czasu wniesienia przez Państwa sprzeciwu co może nastąpić poprzez odznaczenie opcji „Lubię to” „Obserwuj”, „Subskrybuj” itp, usunięcie komentarza/wpisu lub w inny sposób przewidziany w ramach platformy społecznościowej/strony lub poprzez skontaktowanie się z nami w sposób wskazany w punkcie 1.
Informujemy, że zasady odnoszące się do strony/grupy ustala Administrator, natomiast zasady korzystania z portalu społecznościowego, na którym umieszczona jest strona/grupa ustala podmiot zarządzający tymi portalami.
*Okresy w latach liczone są od końca roku, w którym przetwarzanie danych osobowych zostało zakończone w związku z umową/obowiązkiem prawnym. Służy to usprawnieniu procesu usuwania danych osobowych.
3. Komu możemy przekazać Państwa dane?
Dane przekazujemy innym podmiotom WYŁĄCZNIE wtedy gdy jest to niezbędne do np. realizacji umowy z Państwem lub realizacji innego celu przetwarzania. W razie potrzeby, przekazujemy dane osobowe następującym odbiorcom: podmiotom świadczącym usługi hostingowe, informatyczne, księgowe i innym podmiotom współpracującym przy realizacji umowy z Państwem czy przesyłanych zapytań (np. kancelariach prawnych, notarialnych, spółdzielniach/administracjach, właściwych urzędach administracji państwowej i samorządowej, w zakresie w jakim jest to niezbędne do realizacji celu przetwarzania).
4. Jakie prawa Państwu przysługują?
W związku z RODO, przysługuje Państwu prawo:
- dostępu do swoich danych osobowych;
- sprostowania danych osobowych;
- usunięcia danych osobowych (w granicach dozwolonych przepisami prawa);
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
- przenoszenia danych osobowych,
Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie Państwa zgody, w każdej chwili możecie tę zgodę cofnąć wysyłając do Administratora prośbę w tym zakresie (email, formularz kontaktowy podane powyżej). Jeśli przetwarzanie danych osobowych odbywało się na podstawie zgody, jej cofnięcie nie powoduje, że przetwarzanie danych osobowych do tego momentu było niezgodne z prawem.
Jeżeli uważacie Państwo, że Wasze dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującym prawem, przysługuje Wam skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W takim przypadku zachęcamy jednak do kontaktu z nami celem wyjaśnienia swoich wątpliwości.
5. Czy podanie danych jest konieczne?
Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niepodanie pewnych informacji, wiązać się będzie z brakiem możliwości wykonania danej usługi. Prosimy wyłącznie o dane, które umożliwią nam osiągnięcie wspólnie określonego celu.
6. Odniesienia do innych stron
W przypadku gdy na stronie, w mediach społecznościowych pojawią się linki odsyłające do innych stron internetowych wyjaśniamy, że Administrator nie odpowiada za treści przekazywane przez te strony. Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z polityką prywatności lub regulaminem tych stron.
7. Przepisy prawa obowiązujące w zakresie Polityki prywatności
W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką prywatności stosuje się właściwe przepisy prawa polskiego i RODO.
8. Bezpieczeństwo danych
Dbamy o bezpieczeństwo Państwa danych osobowych, stosując odpowiednie środki organizacyjne i techniczne, aby zapewnić ich ochronę przed nieautoryzowanym dostępem, zmianą, ujawnieniem lub zniszczeniem.
9. Zmiany w Polityce Prywatności
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszej Polityce Prywatności. Wszelkie zmiany będą publikowane na naszej stronie internetowej.
Polityka cookies
Administrator stosuje technologie obserwujące działania podejmowane przez Użytkownika w ramach Strony:
- kod Google Analytics – w celu analizy statystyk Strony. Google Analytics korzysta z własnych plików cookies do analizowania działań i zachowań Użytkowników Strony. Pliki te służą do przechowywania informacji, np. z jakiej strony Użytkownik trafił na bieżącą stronę internetową. Pomagają udoskonalić Stronę.
Strona nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Strony i przeznaczone są do korzystania ze Strony. Pliki te zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Pliki cookies wykorzystywane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych Strony do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze Strony, co umożliwia ulepszanie jej struktury i zawartości;
W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Strony. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Administrator informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Strony.