Zakup nieruchomości wiąże się zawsze z silnymi emocjami, oczekiwaniami i nadzieją, ale też niepewnością i ryzykiem, czy decyzja o wyborze danej oferty będzie właściwa.
W gąszczu propozycji zarówno na rynku wtórnym jak i pierwotnym, w trakcie dynamicznych zmian, zwłaszcza w Warszawie, gdzie ceny stale rosną, gdy często wydajemy oszczędności życia i zaciągamy wieloletnie zobowiązania w postaci kredytu hipotecznego, warto mieć przy sobie zaufanego pośrednika.
Doradca, który zna rynek, wesprze przy wyborze, doradzi czy zwróci uwagę na ewentualne pułapki. Eksperta na rynku nieruchomości, który zminimalizuje ryzyko, wesprze podczas wyboru właściwej dla siebie oferty (mieszkania, domu, działki) i pomoże w formalnościach.
Przy pośredniczeniu w zakupie nieruchomości pobieramy wynagrodzenie tylko od strony zlecającej. Nie pobieramy prowizji od sprzedawcy, który, przy braku prowizji, będzie bardziej elastyczny przy współpracy, a często przy negocjacji ceny. Praktykujemy również współpracę między biurami nieruchomości, z innymi pośrednikami, by nasz Klient miał nieograniczony dostęp do rynku.
Jako licencjonowani pośrednicy bierzemy odpowiedzialność za prawidłowe przeprowadzenie transakcji, sprawdzenie stanu prawnego, a ponadto współpracujemy z doradcami kredytowymi i kancelariami notarialnymi, dzięki czemu kupując nieruchomość otrzymujesz poczucie bezpieczeństwa, ale i finansowe korzyści (np. rabaty przy taksie notarialnej czy upust przy wykonaniu operatu szacunkowego nieruchomości). Każda z nas posiada też ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, które dodatkowo chroni naszego Klienta.
Do naszych obowiązków przy zakupie nieruchomości należą:
- wyszukiwanie ofert, umawianie spotkań, prezentacja,
- negocjacje warunków umowy i ustalenie ceny,
- weryfikacja stanu prawnego nieruchomości i dokumentów,
- przygotowanie umowy przedwstępnej (i/lub przygotowanie właściwych dokumentów do tejże umowy) i współpraca z kancelarią notarialną,
- kooperacja z doradcą kredytowym przy uzyskiwaniu dodatkowych informacji i dokumentów wymaganych do kredytu – często kontaktujemy się ze sobą bezpośrednio, żeby zdjąć z naszego Klienta wiele obowiązków i oszczędzamy jego czas,
- obecność i wsparcie przy podpisaniu umowy końcowej, pomoc przy realizacji warunków przy wypłacie kredytu,
- pomoc przy przejęciu nieruchomości wraz z dodatkowymi formalnościami wynikającymi z odbioru kluczy i bycia właścicielem (mieszkania, domu, działki) – pomoc w załatwianiu formalności związanych z odbiorem mieszkania.


Zakup nieruchomości to proces kilkumiesięczny, więc partnerstwo i zaufanie są tu najważniejszymi czynnikami. Nie podejmujemy się zbyt wielu projektów zakupowych w jednym czasie. Dla nas ta wyłączna współpraca ma na celu realizację zadania, ale tak żeby Klient kupujący widział indywidualne podejście i nasze zaangażowanie.